شنبه, 6 مرداد 1403
  • تعداد بازدید : 227
next    /  6 prev
به مناسبت روز کتاب و کتاب‌خوانی
محفل صمیمانه رئیس و كاركنان موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر

محفل صمیمانه رئیس، معاونین، کارکنان و پیشکسوتان موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر به مناسبت 24 آبان ماه،  روز کتاب و کتاب‌خوانی در سالن اجتماعات کتابخانه این موسسه برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر، در این مراسم، محمد زمانیان، رئیس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر، ضمن بیان خیرمقدم به خانواده بزرگ موسسه تحقیقات اصلاح بذر و گرامیداشت روز کتاب و کتاب‌خوانی، از دوستداران کتاب و اندیشمندانی که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و به تبع آن ارتقاء معیارهای اجتماعی فعالیت می‌کنند، تقدیر کرد. 
اسماعیل‌زاده  مقدم، معاون پژوهش، فناوری و انتقال‌یافته‌های موسسه، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین محفل انس و حکیمانه ای‌، خاطرنشان کرد: سنگ بنای این مراسم در سال‌های پیش گذاشته‌شده است و این مجلس فرصت مغتنمی برای پاس داشتن ارزش کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه است. وی از مسئول کتابخانه موسسه و سایر برگزار کنندگان این محفل قدردانی کرد.
رحیم احمدوند، معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی موسسه، نسبت به افزایش جامعه کتاب‌خوانان، گسترش و نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی  در موسسه ابراز خرسندی کرد.
 وی توجه به ارزش کتاب و  کتاب‌خوانی  را گامی موثر در  ارتقاء فرهنگ و بینش جامعه دانست.
 معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه ، خواندن کتاب‌های صوتی و الکترونیکی در فضای پرمشغله امروزی را به‌عنوان راه‌حلی برای انس با کتاب پیشنهاد کرد. وی برگزاری چنین محافل صمیمانه‌ای را زمینه‌ای برای ایجاد نشاط و تلطیف محیط کار عنوان کرد. 
شعر و داستان خوانی توسط کارکنان حاضر در جلسه، تقدیر و  اهداء جوایز به کتاب‌خوانان برتر از برنامه‌های متنوع این مراسم بود.

6.1.8.0
V6.1.8.0