اهداف مدیریت امور اداری: 

    1- هماهنگی جلسات بین مدیران ارشد و ابلاغ به مسئولین و واحدهای تابعه زیرمجموعه تحت سرپرستی
    2- شرکت در جلسات مناقصه و مزایده و شورای اداری و اجرای دستورالعمل های مصوب و پی گیری آنها تا حصول نتیجه 
    3- دقت در برقراری نظم و انضباط اداری همکاران و حضور و غیاب آنها 
    4- مدیریت و پشتیبانی واحدها و هماهنگی بین آنها بمنظور نیل به اهداف از پیش تعیین شده 
    5- ایجاد ارائه خدمات رفاهی و هماهنگی اجتماعی، ورزشی و همچنین ارزاق عمومی براساس امکانات
    6.1.8.0
    گروه دورانV6.1.8.0