جمعه, 10 فروردين 1403
  • تعداد بازدید : 766
next    /  4 prev
مراسم تجلیل و تكریم از بازنشستگان سال98 موسسه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر:

 در مورخه 12 بهمن سال جاری مقارن با اولین روز از ایام ا.. دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از بازنشستگان سال 1398 ستاد موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محل سالن های همایش موسسه، تجلیل و تکریم به عمل آمد.

این مراسم با حضور جناب آقای دکتر سید باقر محمودی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع سازمان تحقیقات، آموزش و کشاورزی، رییس و معاونین موسسه، همچنین روسا و معاونین بخش های تحقیقاتی و مسئولین ستادی و جمعی از بازنشستگان برگزار شد. در ابتدای مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسالامی ایران آغاز شد، حجه الاسلام موسوی نماینده محترم ولی فقیه در مجموعه موسسات مستقر در کرج با تبریک فرارسیدن ایام ا.. دهه فجر و چهل و دومین سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب به ایران، ضمن قدر دانی از زحمات بازنشستگان بهره مندی از تجارب ایشان را یک تکلیف برای شاغلین دانست.

رئیس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر با عرض خیر مقدم به حضار، تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب و تشکر از حضور و همراهی معاون محترم سازمان ضمن تقدیر از زحمات پیشکسوتان و بازنشستگان موسسه، گزارش مختصری در خصوص توفیقات چند سال اخیر موسسه در زمینه اصلاح ارقام، تولید بذر، مدیریت ذخایر ژنتیکی، تجاری سازی دستاوردها و همکاریهای بین المللی و اثر گذاری این دستاوردها در تولید محصولات اساسی و زنجیره از تحقیق تا تولید بذر و محصول و امنیت غذایی بیان نمودند و زمینه های نیازمند تلاش بیشتر و اثر گذاری بیشتر ( تولید علوفه، بهره وری مصرف آب و تولید دانه های روغنی) در عرصه های تولید را مورد تاکید قرار دادند.

دکتر سید باقر محمودی معاون محترم توسعه و منابع سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ضمن تجلیل از جایگاه بازنشستگان از روند مثبت احقاق حقوق و یکسان سازی مستمری بازنشستگان این سازمان خبر داد.

در پایان مراسم با اهداء لوح  تقدیر از بازنشستگان سال 1398 ستاد موسسه تجلیل به عمل آمد.

6.1.8.0
V6.1.8.0