جمعه, 10 فروردين 1403
  • تعداد بازدید : 551
next    /  2 prev
مراسم تودیع و معارفه معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر:

مراسم تودیع و معارفه معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید در ساعت 9 صبح روز یک شنبه مورخه ششم بهمن ماه سال جاری در سالن پژوهش یک موسسه با حضور رئیس، معاونین و مسئولین ادارات ستادی و روسای محترم بخش های تحقیقاتی موسسه و سایر مسئولین برگزار شد.

در آغاز مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در موسسات تحقیقاتی مستقر در کرج با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری فاطمیه جملاتی در نقش و مقام زن در اسلام فرمودند.

جناب آقای دکتر نجفیان رئیس محترم موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر با تشکر و قدردانی از زحمات آقای دکتر قنبری در زمان تصدی پست معاونت به اهم وظایف این جایگاه، فعالیت های انجام شده و موارد نیازمند توجه بیشتر اشاره کردند. ایشان با اهداء لوح تقدیر از زحمات آقای دکتر قنبری تشکر و قدردانی کرده و با ابلاغی جناب آقای دکتر رحیم احمدوند را به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی معرفی نمودند.

در این مراسم جناب آقای دکتر اسماعیل زاده معاونت محترم پژوهشی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و همکاری های جناب آقای دکتر قنبری برای جناب آقای دکتر احمدوند آرزوی توفیق داشتند.

جناب آقای دکتر قنبری با ابراز تشکر از همدلی و همراهی ریاست محترم موسسه و سایر همکاران ستادی و شاغل در بخش های تحقیقاتی به ارائه گزارشی مختصر از اقدامات انجام شده طی دوران تصدی خود در جایگاه معاونت پشتیبانی و برنامه ریزی پرداختند. همچنین برای آقای دکتر احمدوند آرزوی موفقیت در تحقق اهداف عالی موسسه را از خداوند مسئلت داشتند.

جناب آقای دکتر احمد وند سرپرست محترم معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه با تشکر از زحمات بی دریغ آقای دکتر قنبری، از روسای بخش های ستادی و بخش های تحقیقاتی و سایر همکاران درخواست همکاری مضاعف داشته تا وی را در ادامه این مسیر همراهی نمایند.

روسای بخش های تحقیقاتی و ادارات ستادی تابعه موسسه هر یک با ابراز قدر دانی از زحمات آقای دکتر قنبری تقدیر و تشکر کرده و برای آقای دکتر احمدوند آرزوی موفقیت در تحقق برنامه های موسسه را داشتند.

6.1.8.0
V6.1.8.0